text1

Editace
Vyhledávací formulář
Mapa webu
Úvodní stránka
 .: Úvod :: PRIVATE :: Virtuální prohlídky :: Letecké prohlídky :: Web kamera :: Kontakty :.
IMG_1762 IMG_1750 IMG_1800 IMG_1737 __IMG_17 IMG_1768 IMG_1754 IMG_1814 Pozvanka IMG_1799 IMG_1764 IMG_1779 _IMG_179 ___IMG_1 IMG_1784 IMG_1777 IMG_1740 IMG_1770 IMG_1780 IMG_1798 _IMG_177 IMG_1749 IMG_1792 IMG_1788
Vyřizování stížností a podnětů ke kvalitě sociálních služeb Tisk článku    

Zpět na informace o poskytovaných službách - zde


SHRNUTÍ OBSAHU PRAVIDEL PRO STÍŽNOSTI A PODNĚTY NA KVALITU SLUŽEB

v Domovu pod hradem Žampach:



1/ Každý uživatel služeb Domova pod hradem Žampach (jeho zákonný zástupce, blízká osoba,

     zaměstnanec domova …) má právo podávat podněty a stížnosti vedoucí ke zkvalitnění

     nebo změně obsahu poskytovaných služeb.
2/ Každý pracovník domova je povinen přijmout jakýkoli podnět či stížnost

     a postoupit ji odpovědnému pracovníkovi.
3/ Pracovníkem odpovědným za přijímání, evidenci a vyřizování podnětů

     a stížností ve stanovené lhůtě 30 dnů je sociální pracovník.

     V odůvodněných případech může být lhůta prodloužena.
4/ Podnět - návrh na změnu v poskytované sociální službě;
     Stížnost - nesouhlas s kvalitou, způsobem poskytované sociální služby

     nebo jednáním zaměstnance;
     Oznámení o porušení pravidel služby – nejedná se o stížnost nebo podnět,

     obsahem je zpravidla porušení pravidel služby uživatelem (smluvních podmínek).
5/ Formy podání podnětu či stížnosti:
     - kdykoli osobně, prostřednictvím svého důvěrníka nebo jiného pracovníka domova,

       prostřednictvím člena výboru obyvatel domova
     - anonymně prostřednictvím schránky na podávání podnětů a stížností
     Domov je povinen zabývat se každým podnětem či stížností a ve lhůtě informovat

     stěžovatele o jeho vyřízení.
6/ V případě nespokojenosti s vyřízením se podavatel podnětu či stížnosti může obrátit

     na další instituce (KÚ PK, VOP, MPSV, Český helsinský výbor)

 


Informace pro uživatele služeb - jako sboubor pro tisk - zde.